rtk romania, subsidiara locală a rtk international, cu o rețea de peste 3.000 de agenții de turism afiliate în străinătate, a anunțat astăzi oficial deschiderea activității pe piața turistică din România.
rtk romania a fost înființată în aprilie 2024 și deține licență de agenție de turism organizatoare. Asociații sunt rtk international (80%) și Radu Colfescu (20%), cu experiență în turism de peste 25 de ani. rtk nu funcționează ca un touroperator, punctează agenția, ci ca o asociație de turism care reprezintă interesele agențiilor de turism în relația cu touroperatorii și cu furnizorii internaționali. Rtk international
Rețea de agenții affiliate în România
rtk romania își propune să aducă servicii inovatoare și să sprijine agențiile de turism locale în dezvoltarea parteneriatelor și distribuției independente a serviciilor turistice.
”Grupul rtk este deja activ în multe țări europene și sprijină distribuția serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, grupul rtk are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații si furnizori de servicii turistice. În plus, rtk își va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piețe internaționale pentru a consolida o rețea de agenții de turism afiliate în România, în care fiecare agenție va rămâne independentă. În acest sens, rtk romania va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate și le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs și consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, declară Dl. Thomas Boesl – Director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.
rtk romania se concentrează pe vânzările B2B…
În calitate de organizație neutră, rtk romania este la dispoziția tuturor agențiilor de turism afiliate din România, concentrându-se pe vânzările B2B, astfel că societatea nu va acționa ca un competitor pentru agențiile de turism. O distribuție a produselor pe segmentul B2C nu este planificată în viitorul apropiat. Prin susținerea intereselor comune ale agențiilor de turism afiliate, rtk pune accent pe distribuția independentă a serviciilor turistice.
“Consider că fiecare agenție afiliată la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul și de experiența noastră în relația cu furnizorii internaționali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziția agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înființarea unui model de distribuție tip “franciză” sau activități proprii de touroperare”, subliniază Dl. Radu Colfescu – Managing Partner rtk romania.
…și pe outgoing
Într-o primă fază, rtk romania anunță că se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agențiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinație, cu un excelent raport calitate-preț. Datorită unui portofoliu extins de furnizori internaționali, gama de servicii turistice pe piața românească va fi îmbunătățită constant. Într-o etapă ulterioară, este posibilă și promovarea turismului de incoming în România, prin intermediul rețelei de peste 3.000 de agenții de turism afiliate rtk în străinătate.
Despre rtk international
rtk international, cea mai mare asociație germană de turism, a fost fondată în anul 2003, la Luxemburg. Modelul de parteneriat rtk, implementat cu succes în Germania, s-a extins și pe alte piețe precum Luxemburg, Belgia, Olanda, Austria și România.
Sper ca visul de a ajunge în acele locuri de vis să ți se îndeplinească repede. Vino cu noi pe Facebook și Instagram, dă Like și Share, dacă ți-a plăcut ce facem noi, din pasiune!
Visează, Iubește, Călătorește!
#consilierturism #inspirație #viseazaiubestecalatoreste #ghidturism #românia #turism #incoming #outgoing