De la 1 septembrie 2017, liniile internaționale operate de Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franța vor fi integrate în rețeaua internațională de rute a FlixBus. Astfel, biletele către 1.200 de destinații și 200.000 de de conexiuni zilnice sunt disponibile pe site-ul www.FlixBus.ro, prin aplicația FlixBus App și în cele aproape 1400 de puncte de vânzare ale Eurolines România și TuiTravelCenter din întreaga țară. Ca urmare, călătorii din România vor beneficia de cel mai nou și facil acces la cea mai extinsă rețea europeană de rute de transport cu autocarul.

Destinații din România se vor conecta la o adevărată rețea de orașe mari și mici și chiar și de comune din toată Europa. Aceasta ar putea duce și la creșterea interesului pentru oferta turistică din țara noastră, care va fi mai bine conectată cu statele europene.

˝Ne-am propus întotdeauna să furnizăm cele mai bune servicii clienților noștri. Prin integrarea servicilor inteligente și a standardelor înalte de siguranță și calitate ale Flixbus, vom deschide o nouă eră în transportul cu autocarul din România. Pe parcursul următoarelor luni, vom implementa servicii la bord adiționale în întreaga flotă de autocare, care vor îmbunătăți semnificativ experiența de călătorie a pasagerilor și vor conduce la atragerea de noi segmente de clienți la scară europeană” a declarat Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines România.

Pentru Eurolines România, colaborarea cu Flexibus înseamnă accesul de tehnologie și la noi piețe, posibilitatea de a oferi servicii de o calitate crescută pasagerilor săi și un grad mai mare de accesabilitate. Toate autocarele Eurolines pe aceste rute vor fi rebranduite sub sigla Flixbus.

“Parteneriatul cu FlixBus nu presupune alte investiții decât cele care ar fi existat oricum pentru firma noastră,  precum investițiile de reînnoire a flotei. Singurul lucru diferit este rebrandingul autocarelor pentru care suntem noi înșine răspunzători”, mai spune Dragoș Anastasiu.

Avantajele noilor autocare verzi marca FlixBus

-FlixBus garantează o calitate similară a serviciilor pentru fiecare autocar din flotă.

-Pe măsură ce serviciile vor fi integrate pe autocarele Eurolines România, pasagerii vor beneficia de internet Wi-Fi gratuit, scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, aer condiționat, prize electrice la fiecare scaun și toaletă la bord.

-Modificarea flexibilă a rezervarii sau anularea biletului sunt posibile cu până la 15 minute înainte de plecare. Bagajul este inclus gratuit în tarif și nu este nevoie ca biletul sa fie tipărit, fiind  posbil check-in-ul pe baza codului QR direct pe telefonul mobil.

˝Această colaborare este un pas uriaș înainte pentru noi în a continua să conectăm orașele importante ale României cu cele 26 de țări europene din portofoliul nostru. Prin combinarea serviciilor noastre și a inovației tehnologice cu experiența regională de peste 20 de ani a Eurolines România, vom oferi o nouă experiență “verde” de călătorie clienților din România. Până la începerea vârfului de sezon de iarnă vom integra complet liniile în rețeaua noastră și vom construi cea mai puternică ofertă pentru utilizatorii români˝ – anunță Nikolai Voitiouk, FlixBus Vice President Business Eastern Europe.

Tehnologia si spiritul antreprenorial se întâlnesc experiența locală

Eurolines Romania furnizează servicii pentru pasageri de peste 20 de ani. De la înființarea sa, în 1995, Eurolines România s-a dezvoltat permanent, fiind în prezent un grup de referință în transportul și turismul din România. Grupul cuprinde 21 de companii, cu entități specializate în transport, turism, IT.

FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, fondat și lansat în Germania în 2013. În prezent, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 200.000 de curse zilnice către 1.200 de destinații din 26 țări. Modelul de afaceri al FlixBus se bazează pe colaborarea cu industria locală și a dezvoltat până în prezent colaborări cu 250 de operatori de autocar din Europa. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relațiile cu clienții, planificarea rețelei de rute, marketing si vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupa cu operarea autocarelor. În acest mod, a reușit să creeze cea mai extinsă rețea de linii de transport cu autocarul și să înființeze peste 6,000 de noi locuri de muncă în această industrie. Ținta FlixBus pentru anul 2017 este de 40 million pasageri în întreaga Europă. Împreună cu Eurolines România, FlixBus va continua să își extindă rețeaua de rute și să integreze în oferta sa linii directe către țări europene: Germania, Cehia, Franța, UK, Belgia, Olanda, Spania și Italia.

Pin It on Pinterest

Share This

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Află mai multe despre modulele cookie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close