Cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului, Google a premiat cu „Recenzia de Aur 2022” afacerile promițătoare din domeniul HoReCa apreciate de clienți pe Google Maps. .
Un număr de 24 de unități din toată țara care au înregistrat pe Google Maps cele mai multe aprecieri din partea clienților, în ultimele 100 de zile, au a au obținut „Recenzia de Aur”, ediția 2022.
Afacerile premiate sunt grupate în cele opt regiuni de dezvoltare ale României și defalcate pe trei domenii de activitate (restaurante, hoteluri și cafenele). Au fost selectate afacerile din domeniul HoReCa cu un profil verificat și actualizat cu toate detaliile în Google Profilul Companiei, unde au publicat actualizări constante, afacerile care au avut cel puțin 100 de recenzii pe Google Maps și un rating de minim 4,5 stele. Informații suplimentare despre Recenzia de Aur pot fi găsite aici: goo.gle/recenziadeaur.
„Unul dintre principalele obiective ale Google în România este să sprijinim atât persoanele fizice, cât și afacerile mici să crească prin digital. Proiectul Recenzia de Aur își propune să facă cunoscute acele afaceri care sunt apreciate de clienți prin note și recenzii pe Google Maps și Căutare. O prezență digitală puternică, ce poate fi creată prin instrumente gratuite și la îndemână precum actualizarea Profilul Companiei pe Google, ajută micile afaceri să fie vizibile către clienți din toată țara și chiar din străinătate. Ne bucurăm totodată că putem să oferim aceste premii în special afacerilor din HoReCa, una din cele mai afectate industrii în ultimii ani.” – Dan Oros, Head of Marketing Google România.
Câștigătorii „Recenziei de Aur”, ediția 2022
Ce-și doresc clienții? Servii de calitate, respect și experiențe deosebite. Și desigur, ca să ajungi la inima clienților și să-i determini să reacționeze pozitiv este raportul calitate/preț optim.
Regiune | Restaurante | Hoteluri / Pensiuni | Cafenele |
Nord Vest | Manila – Filipino Food, Satu-Mare | Pensiunea La Cassa, Vișeu de Sus | Cofeels, Cluj-Napoca |
Centru | Gastro Local Anca Vlad, Vama Buzăului | Pensiunea The Butterfly, Sângeorgiu de Mureș | Book Coffee Shop, Brașov |
Nord Est | Moldavian Burger, Târgu-Neamț | Grădinile Romane, Sat Chirițeni, Neamț | Chubby Bubble Tea, Iași |
Sud Est | STAGE – Nice Dining, Galați | Lebada Luxury Resort & Spa, Delta Dunării | Filicori Zecchini Caffe, Constanța – Bulevardul Tomis |
Sud Muntenia | Ziba, Păulești, Prahova | Hangița, Câmpulung Muscel | Kaldio Ploiești Hale, Ploiești |
București – Ilfov | Burger & burrito, București | Monopoly Hotel, Otopeni | Ceramic Cafe, București |
Sud Vest | GYRO’S time-OBELIX, Râmnicu Vâlcea | NOAH river house, Orșova | Cutura Coffee, Râmnicu Vâlcea |
Vest | Al Camineto, Timișoara | Vila SaraDa Boutique, Deva | Send Coffee, Hunedoara |
În prezent, pe Google Maps sunt:
- Peste 13.000 de restaurante – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Peste 10.000 de hoteluri/ unități de cazare – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Aproape 3.000 de cafenele – din care aproximativ 400 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii.
De ce să-ți actualizezi profilul pe Google Maps
În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps primesc în medie, în comparație cu profilurile incomplete, de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, de 2,9 ori mai multe solicitări de direcție și de 3,1 ori mai multe vizite pe site-uri.
Prin completarea Profilului Companiei în Google, afacerile vor apărea pe Google Maps și Google Căutare cu toate detaliile, iar informațiile despre acestea vor putea fi găsite de cei interesați prin căutare pe Google.
Instrumentul oportunitățile locale
Pentru a ajuta IMM-urile românești să își îmbunătățească prezența online și să iasă în evidență pe Google, a fost dezvoltat recent și instrumentul Oportunități Locale. Acest instrument ajută afacerile care au deja Profil de Companie în Google Căutare să își îmbunătățească profilul, iar cele care nu au încă un profil activ, vor fi îndrumate să își creeze unul. Google Oportunități Locale poate fi accesat aici.
Pe Google Maps există locații din domenii diverse, de la afaceri din turism și HoReCa, domenii unde prezența online este critică, la servicii specializate de tot felul (precum saloane de cosmetică sau frizerii), instituții financiar – bancare, magazine diverse, centre comerciale, afaceri din domeniul medical (precum centre medicale sau de analize) sau auto (service-uri, spălătorii auto etc.).
Despre Google
Misiunea Google este de a organiza informațiile din întreaga lume, pentru a le face universal accesibile și utile. Prin produse și platforme precum Search, Maps, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome și YouTube, Google joacă un rol semnificativ în viața de zi cu zi a miliarde de oameni și a devenit astfel una dintre cele mai cunoscute companii la nivel global. Google este o subsidiară a Alphabet Inc.
Sper că visul tău de a ajunge în destinațiile preferate va deveni realitate cât mai curând. Hai cu noi pe Facebook și pe Instagram. Mulțumim pentru Like și Share, arată-ne că apreciezi ceea ce facem din pasiune!
Visează, iubește, călătorește ®! Drum bun!
#consilierturism #România #travelblogger #viseazaiubestecalatoreste #inspirație #românia